In a city where 80 percent of residents don't speak English at home, the Santa Ana Chamber of Comme
In a city where 80 percent of residents don't speak English at home, the Santa Ana Chamber of Commerce has initiated a campaign to get 50,000 residents to learn the language in the next four years.Messages urging Englishlanguage acquisition are on the public buses, at the bus shelters, at the train station, supermarkets, laundromats and in front of the 99 Cent Only Store. Here woman with baby waits for bus. (Photo by Don Kelsen/Los Angeles Times via Getty Images)
EINE LIZENZ KAUFEN
Wie darf ich dieses Bild verwenden?
475,00 €
EUR
DETAILS
Einschränkungen:
Bei kommerzieller Verwendung sowie für verkaufsfördernde Zwecke kontaktieren Sie bitte Ihr lokales Büro.Contact your local office for all commercial or promotional uses.The use of Los Angeles Times images for political advertising or endorsements is not permitted.
Bildnachweis:
Redaktionell #:
564057535
Kollektion:
Los Angeles Times
Erstellt am:
5. April 2007
Hochgeladen am:
Lizenztyp:
Releaseangaben:
Kein Release verfügbar. Weitere Informationen
Quelle:
Los Angeles Times
Objektname:
122633.ME.0405.english.03.DOK
Max. Dateigröße:
1600 x 1078 px (13,55 x 9,13 cm) - 300 dpi - 900 KB